Selamünaleyküm anneler oğlum 13 aylık olmak üzere 5.5 aylıkken ek gıdaya başladık 9 aylık olana kadar çok güzel iştahlı bir bebekti ondan sonra bir bozuldu asla yemek yediremedim 2 ay boyunca sadece 200 gram almıştı zayıfladığını farkediyordum dayanamayıp sadece yemek yedirirken telefon göstermeye başladım ve altını değiştirirkende😢 asla ve asla durmuyor içim çok huzursuz böyle devam etmesini istemiyorum çünkü iyice bilinçlenmeye başladı çocuğuma zarar vericem diye ödüm kopuyor sizler neler yapıyosunuz bu konularda lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız