minikoglum
Ben ben hamileliğim zehir gibi geçti antibiyotik kullandım devlet hastanesinden randevu aldım doktorumda rapor yazdı dişe müdahale yapın diye
Ondan sonra kanal tedavisi yaptılar kurtuldum çok şükür ki 🙏 Dpktorum bana dişin ağrıdığında bebeği içerde strese sokarsın dedi devlet hastanesinde 1 saat uğraştı sırf yapılırken anestezi adrelensizdi sürekli içine lokal anestezi yaptı sırf ağrım olmasın bebeği strese sokmayam diye 👍 Allah razı olsun valla onlardan şuna çok rahatım sende yaptır kuzum 🙏 inşallah geçer diş bebek için tehlikeli