Evin33 aynii durum bendede var sormayın ya bende 37+3 haftalık hamileyim ilkim sezeryan ozelde olmuştum acil çocuğumun suyu azaldığı için sezeryana alinmistim bi gece yatıp çıktım şimdi ikinci sezeryanmi olucam devlete gidiyorum halen gün vermediler cuma günü gidicem vericekler nasip olursa inşallah 3.5 yaşında oğlumu bırakıp nasıl doğuma gidicem içim içimi yiyip duruyo