Karpal tünel sendromu diyorlar ondan olabilir gebelikte oluyor genellikle magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyormuş bende de var hemde ödemle birlikte hem ellerim şiş hem uyuşuk hem güçsüz avcumu bile yumamıyorum çoğu zaman ufak bir şişeyi dondurdum soğuk uygulama yapıyorum o biraz rahatlatlatıyor kalbimden yukarıda tutmaya çalışıyorum ellerimi egzersiz falan yaptırıyorum tabi bunlar anlık olarak geçiyor genel olarak hep uyuşuk 😞