Dolin Muhabbet Hanıma,çok güleryüzlü kibar bir hanımefendi ama 10 dakikada muayene ediyor hiçbir şey anlatmıyor evet herşey yolunda sadece bitti bu kadar sadece,ben mi çok pimpiriğim acaba bilmiyorum bir de her randevumuza en az yarım saat sonra alınıyoruz hiç saatinde muayene olamadım