Ben de yıllardır kendim için green clean kullanıyorum, ilk senesinde baby serisini kullandım bebeğime sonra bizimkine geçti o da. Lekeleri çıkarmak için Elite Home’un Çamaşır suyu tozunu kullanıyorum. Aylar sonra leke çıkardı, salça lekesi bile kalmıyor. Bu arada green clean basit lekeleri çok kolay çıkarıyor zaten ama zorlayıcı olanlara elite Home kullanıyorum. Sonsuz tavsiye ❤️