ilkimbebee bekleme bence doktoruna bı görün canım. Ben bir gece o ağrıyı çektim sabahı evhamlı olduğum için gittim. Yine de iyiki gitmişim. Önce açıklık varmı diye kontrol ettiler acilde açıklık yoktu. Ama nts de sancım çıktı. Serum verdiler. Sonra yatış yapalım ne olur ne olmaz dediler. Erken gebelik riski olabilir dediler. 34. Haftada yeni girdim ama bebeğim 8 gün gelişim geriliği olduğunu söyledi doktorum. O sebeple iki gün hastanede yattım. Sürekli kontrol altındaydım nts sonuçlarında hiç sancı çıkmamaya basladi. 24 saat arayla iki tane ciğer geliştirici iğne yapıldı. Erken doğum olabilir diye.