Ssshhh Bende oldu bi ara pudra sürdüm burda çok okudum bazıları sodayla yıka yazmıştı bide akıntı yüzünden olduğu için sürekli temiz ve kuru tut o bölgeyi
Gamzebas Aynı sorunu bende yaşıyorum Pazartesi kontrolüm var dr a söylemeyi düşünüyordum pudra iyi geldi mi peki?
Ssshhh Gamzebas o kadar değil ama her kaşındığında sürüyordum rahatlatıyordu biraz sürekli yıkayıp kuruluyordum iyice
Esmara 22+4 ben böyle birşey yaşamadım hiç iki gündür böyleyim elma sirkesini ılık suyla karıştırıp kompres yapıyorum biraz iyi oluyor yine başlıyor doktora gitmeli miyim
Dilekkkk Esmara akıntın varmı canım sirke evet iyi ama hamile ilken sürme her doktor önermio dengesi bozuluyor yararlı bakteriler de öldüğü için daha sıkıntı olmasın peynir kesiği gibi akıntı da varsa kaşıntı ile birlikte mantar olabilir
Ssshhh Esmara o zaman siz doktora gidin bence travazol krem yazar ona bi bakın onu hamileler kullanabiliyor
Esmara Tubad 😔 aynayla bakmak zorunda kaldım görünüşte birşey yok ama delirtiyor işte eşimden utanıyorum resmen
Esmara Dilekkkk akıntım olmasını bile istiyorum olmuyor kuruluktan şikayetçiyim bende çok afedersiniz kuzular ilişkide bile akıntım gelmiyor hiç çok ilginç bir durumdayım
Herseeyinasli Bol su için kızlar, her tuvalete çıktığınızda kaşıntının azaldığını fark edeceksiniz ve iç çamaşırınızı sürekli değişin..
Esmara Dilekkkk teşekkür ederim bebeğim kimse yaşamasın bunu insanın dengesi bozuluyor sanki içini titretiyor bu illet kaşıntı
Esmira101 Muhtemelen mantardır kesnlkle günde 2 kere iç çamaşırınızı değiştirin. Sürekli kuru tutun. Dr bana ketoral die bi krem vermişti pat diye kesmişti doktorunuza danısıp isteyebilirsiniz gece özellikle azar çok geçmiş olsun. Bu gecelik bi kapak sirkeye 3 kapak su koyarak yıkayıp kurulayablrsnz geçici ama rahatlatır