Hiç yakın xamanda idrar tahlili yaptırdınız mı
Acaba enfeksiyon olabilir mi diye düşündüm de , çünkü bende de bir süre öyle devam etti sarı yeşil şekilde geliyordu peçeteye
Meğer idrar yolu enfeksiyonu geçiriyormuşum, antibiyotik falan bir şekilde bir tık rahatlattı ama hala devam ediyor