Tutielisa Merhaba anneler 27 haftalık hamileyim, geçen doktora gittim ve kağıdın üzerine makat geliş yazmış bende merak edip internetten baktım bebeğin duruşunun ters olduğunu falan yazıyor bi bilgisi olan var mı bu konu ile ilgili ?
Bahar2210 Tutielisa daha haftaniz küçük dönebilir normal doğum pozisyonuna eğer dönmezse mecburen sezeryan oluyorsunuz benim kızım böyleydi ve hiç donmedi denemedi bile dönmeyi makat gelişi idi sezeryan olmak durumda kalmıştım ama dediğim gibi sizin haftaniz düşük daha dönebilir
Didoun Tutielisa 36. Haftaya kadar çok rahat döner inşallah. 36dan sonra doktor dönmezse sezeryan der maalesef 😓
Didoun Tutielisa ters dediği de bebek su an kafası yukarıdan karnınizda bağdaş kurup oturuyor. Genelde tekmeleri aşağıda hissedersiniz. Makat duruş anneye biraz fazladan ağrı getirebiliyor. Mesane üzerine oturuyor gibi. Yada kaburgalarinizda baskı gibi
mine3444 Tutielisa benim de makat duruş. 23 haftalıkken makat duruş dendi, hâlâ öyle. Şimdi 31 haftalık olduk.
Tutielisa Bahar2210 inşallah diyelim o zaman çünkü normal doğum çok istiyorum. Ama tabi ki sağlıkla gelsin gerisi çok önemli değil su an
elifcicek_07 Didoun eğer bebek doğum pozisyonunda kafası aşağıda ise tekmeler karnın sağ sol tarafında mi olur? 22 den beri pozisyonda duruyor oğlum ama bugün ilk defa karnımın sol tarafında da hareket hissettim hep sağda olurdu 36 haftalık olduk pozisyon makat gelişe dönse bunu anlar mıyız acaba? Hem sağda hem solda aynı anda çok büyük hareketler hissediyorum
Pentagramm Tutielisa daha haftanız çok küçük dönme ihtimali çok yüksek. Benim 35. Haftada baş aşağı pozisyon almıştı. 36da gittiğimde makat gelişli oldu. 38. Haftadayım hala dönmedi. Benim bebeğimin dönme ihtimali artık çok zor. 36 37. Haftalarda doğum pozisyonunu alıyormuş bebekler. Yani daha zamanınız var endişelenmeyin
Tutielisa Pentagramm teşekkür ederim herkese, içim rahatladı, ilk hamileliğim ve ister istemez evham yapıyorum ama su an daha iyiyim ☺️
Bahar2210 Pentagramm bu saatten sonra dönmesi zaten zor canım yeri çok daraldı hayırlısı olsun hakkında sezeryan günü falan verdimi doktor
tosimosi Benim ilk andan itibaren yan duruyordu bildiğiniz kafası sağda bacaklar solda Haftadan itibaren yana dönüp %50 ihtimalle başı aşağı gelir diye düşünüyordum ama tam tersi oldu 😂 o güm bugun kafası yukarıda Haftayı bitiriyoruz hala yukarıda 38 de sezaryen olacağım bende
Pentagramm Bahar2210 aslında çok hareketli durmadan pozisyon değiştiriyor bu haftalarda nasıl yapabiliyor anlamıyorum ama asla baş aşağı olmuyor. Perşembeye sezeryan günü verdi. Çarşamba sabah gideceğim hala baş aşağı olmadıysa tahlillerim yapılacak. Perşembe doğum olacak Allah’ın izniyle 🙏🏻🙏🏻 Açıkçası artık dönsünde istemiyorum. Çünkü bu süreçlerden dolayı normal doğuma hazırlanmayıda bıraktım 2 haftadır. Pilates yapıyordum Makat gelişliyken kanala girmesin diye egzersiz yürüyüş hepsini bıraktım. Şimdi aniden normale dönerse zorlanırım herhalde ama nasip kısmet
Didoun Tutielisa ilk bebeğim ters gelmişti. Ters olduğu için sezeryan doğum oldu. Son haftalara kadar epey ağrım sancım olmuştu
Didoun elifcicek_07 açıkçası bilgi sahibi değilim. Fakat burada tekmeleri aşağıda hissettiği halde bebeği doğum pozisyonunda olan anneler vardı. Benim makat geliş bebeğim genelde sağ ve solu kasıklarıma vururdu. Mesaneye vurur gibi bile hissederdim.