Kızlar bebeğim yarın tam 3 aylık olucak ve sünnet yaptırmaya karar verdik daha da ayaklanmadan oturmaya başlamadan yaptıralım çıksın dedik ama ben aşırı korkuyorum gerçekten içimde öyle korku varki çok mu ağlar ya canı acidigi için bayilirsa bişey olursa ilk bebeğim daha önce hiç sünnet görmedim 😢😢😢😢çok endişeliyim ya çok ağlarsa kaç dk sürüyor kızlar sünnet yaptırdıktan sonra nasıl pozisyonda emzirmeliyim kucağıma aldığımda canı acır mı sünnet sonrası pansumanlari nasıl olur Allah aşkına bilenler nolur bı yardım etsin 😢😢😢