Kızlar 21+1 gebelik haftamdayım sağ göğüs ucumda aşırı derece de kaşıntı var ve kaşımaya kalkarsam acımaya başlıyor bu haftalarda böyle bir kaşıntı normal mi başına gelen var mı? Krem kullanmak ya da doktora başvurmak gerekir mi, çünkü çıldırcm kaşımamak için kendimi zor tutuyorum 😭