Hanımlar 3 saat önce kahvemsi lekem gelmiş tesadüfen gördüm ve şuan sol tarafım çok kötü dayanılacak gibi değil afedersiniz makatıma kadar ağrı oldu lavaboya dahi çıkamıyorum ne bu sizce soluma mı yerleşiyor yada başka bişeymi yaşayan oldu mu bu durumu yürüyemiyck durumdayım