18 şubatta adet oldum ve bidaha olmadım çok uyuz bişey 10 test yaptım evde hep negatif 3-4 tanesi çok sonradan çift çizgi diğerlerinde o bile yok.. yarın doktora gidicem adet söktürücü için muhtemelen hcg testide yaptırır ordada negatif çıkar ama çünkü bu zamana kadar illa görürdüm idrar testlerinde hepsi farklıydı