Eveet sahuru beklerken aklıma takılan, aslında koymak konusunda net olduğum bir isimle geldim. 2. Bebeğim olduğu için de size danışmak istedim. Malum isimler karaktere yansıyor genel olarak 😅 İlk bebekte Allah büyüktür diyoruz ama 2. de (‘ilkte küçük olunca’) isim biraz daha önem kazanıyor tabi 😜🥰 Sağlıcakla gelsin bütün bebekler en önemlisi o. Yinede fikirlerinizi merak ediyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? Erkek bebek bekleyenler için Ali Çınar ismini önerebilirim. Oğlumun ismi 2.5 yaşında ve 2. Bebeği düşünmeme sebep olan oğlum 😅😂❤️