Zizizi Sezeryan doğum yaptım, yarın ilk muayenem olacak, sadece dikişlere mi bakılıyor, alttanda bakıyor mu doktor?
EymeninAnnesi__ Zizizi ilk gidişte ulturasyondan bakıyo beni 2. Muaynede cagirdi hem alttan bakti hemde rahim agizi kanseri testi yapti 🤣 bida töbe yaptırmam o testi ney
Hamilelikbekliyorum Ultrason ile karından bakıyor ve dikişler iyileşmişmi diye bakıyor korkulacak bir şey yok yani☺️ben bu şekilde olmuştum☺️
Hamilelikbekliyorum Zizizi yok hayır yapılmadı.Zaten doğumdan sonra ister istemez hücre değişikliği oluyor o yüzde baya sonra yaptırdım.Ben hiç hissetmedim çok basit bi test baya kolay geçti.