Rhk1 Kızlar bi sorum var gebelik olması için sadece yumurtlama gününde mi tutuyor ?? Çünkü bikaç yerde denk geldim yumurtlamayı geçtikten sonra gebelik tutma olasılığı çok çok düşük oluyormuş bilgisi olan varmı????
OnlyBaby MelodyFairy yumurtlama günü tam koyu oluyor ya hani o gün ilk gün baz alıyoruz ve sonraki iki günde yani üç gün şeklinde mi
MelodyFairy OnlyBaby benim ovulasyon pik çıktı bugün ve yarın diğer gün değerlendircem gerisi Allah’a kalmış
OnlyBaby MelodyFairy tamam canım bende bu ay ilk defa kullancam önce bi adet söktürücü alayım doktordan yarın, adet olamadım testlerim negatif