Pandaanne Kızlar saat 23.30 da kanlı akıntım ( nişan ) geldi 15-20 dk da bir regl sancısı gibi sancım oluyor
usenmedimyaptimbirvelet Pandaanne canım sıcak duşa girmeni tavsiye ederim biraz daha sancını evde çek öyle hastaneye git senin için daha rahat olur. Sağlıkla gelsin bebişin inşallah❤️
Dolphin16 Pandaanne doğum yakındır canım . Allahım hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🤲 Sağlıklı şekilde bebeğini kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Pandaanne usenmedimyaptimbirvelet Amin canım girdim belime sıcak su tuttum rahatlattı baya teşekkür ederim ☺️
Pandaanne Rumiars sancılarım devam ediyor idrarımı yaparken küçük parçalı kanama da oluyor kırmızı bu normal mi
Rumiars Pandaanne canım bilemedim bende 1 kez Nisan gelmişti daha devam etmedi bence yarın bir görün doktoruna ne olur ne olmaz