Bebeğim 42 günlük oldu 42 gün içerisinde çoğu yere gittim yok lohusayım çıkmayım etmeyim demedim her masada vardım. O minicik tatlı bebeğim her yerde uyuma potansiyeline sahip🥰 fakat ne zaman kendi evimize gelsek basıyor çığlığı sabahlara kadar ağlıyor artık sabaha karşı 🧟♂️ böyle bir şey oluyorum. Acaba kolik mi diye düşünüyorum ama değil yani belirli bi saatte ağlaması yok sadece eve gelince ağlıyor sebebi nedir çok ilginç yani bu sebepten dolayıda eve girmek istemiyorum kendi evimden soğudum diyebilirim
-