Kelebekl Merhaba kızlar. Rahim filmi çektirdim tüpümde şişlik vardı. Laparoskopi ile Sol tüpümü aldırdım hidrosalpenks vardı. Sağ tüpümünde uç kısmı biraz gevşekmiş yumurtayı tüpün tutma ihtimali biraz düşükmüş. Böyle olup tek tüpüyle hamile kalan oldu mu.
Seherak Kelebekl Benim dış gebelik yerleştiği için aynı şekilde tüpüm alındı tüp bebekle hamileyim 37 haftalık normalde kalan vardır sağlıksız tüp zaten engel oluyor gebeliğe geçmiş olsun inş güzel haberler alın🤲🏻
Hamiss_ Kelebekl Dış gebelik sebebiyle benimde 1 tüpün alındı. Tek tüpümle 17 ay arayla 2 kez hamile kaldım :)
Arzumm1 Kelebekl bende tek tupum var ilacla diğer tupten çok güzel gitmişti ama malesef 4 yıldır olmuyor benim tup bebekle cocugum var
Kelebekl Seherak teşekkürler cnm inşallah. Tüp bebek denedik 1 kez tutmadı tüpümün birini aldırdık şimdi yeniden tüp bebek denemeden tutar mı acaba diye beklesem mi beklemesemmi kararsız kaldık
Badenbamqmq Kelebekl canım bence hiç beklemeden tüp bebek yaptır herkesin ilk denemede tutmayabiliyor canim pes etme istiyorsunuz da bebek bence yaptır
gokcesgoktas Kelebekl Kelebekl Canım merhaba , ben de rahim filmi çektirdim 4 ay önce sol tüpüm kapalı çıktı hiç bir şekilde geçiş yok sağ açık denildi ilişkilerden sonra yarım saat sağ tarafa yatarak hiç kalkmadım çok şükür elhamdulillah 3 aylık gebeyim.. Hiç korkma Allah ol der ve olur dediğim taktiği denemeni tavsiye ederim 🌸
Kelebekl Badenbamqmq ikinciyi denicez dondurulmuş embriyomuz var zaten bayramdan sonra başlayalım diyoruz
Kelebekl Kivircikkuala cnm valla biz 2022 de yaptırmıştık toplam herşey dahil 40 bin tutmuştu. İçinde işte muane yumurta toplama transfer ilaçlar kan tahlilleri iğneler dondurma ücreti bir de yol parası biZ başke şehire gidip geldik. Şimdi dondurulmuş embriyomuz var onu transfer edicez
Seherak fizikcianne iki sene arayla iki kez geçirdim bi sene sonra tüp bebekle kaldım laparoskpik amelıyat oldugum için rahim toparlasın dıye bekledım