Canan-_16 Teşekkür ederim. Hiçbir sorun yoktu. Çok güzel geçmişti hamileliğim. 4. Ayımda korona olmuştum ama çabuk atlattım, birde hergün iğne vuruyordum kendime. Onun dışında hiçbişey yoktu. Normal doğum istiyodum bekliyodum. 41. haftamda bigün bebeğimin hareketsiz olduğunu hissettim hemen hastaneye gittik , kalbi durmuştu. Doğumdan sonra bebeğimide görmek istedim o kadar normaldi ki sanki uyuyan bir bebek gibi. Bende de, bebekte de, plasentada da hiçbir problem yoktu. Rabbimin takdiri…