Merhabalar. Hamileliğimin 15.haftasındayım. Devlet hastanesinde de, özelde de doktor deneyimlerim oldu. Ama tam memnun kalamıyorum. Bugün de forum da bazı yazıları okuyunca, doktorumu değiştirme kararı aldım. Doğumumu kısmet olursa özelde düşünüyorum, o yüzden de özel hastane doktor önerilerinizi yazarsanız sevinirim😊