Kızlar galiba üst solunum yolu oldum ama iyiyim en son artık öksürük balgam kaldı zaten oda bıktım yani öksürürkende ayıptır söylemesi idrar kaçırıyorum normalmi ya of sıkıldım artık 3 ayımız var doğsada rahat rahat nefes alsam içimde öksürsem bile birşey olcak diye korkuyorum