FeyzaFaruk 37+2 olduk sağ böbrekte 33 mm genişleme varmış çok ağrım var piyeloseptyl ilaç verdi ilaçta son ayda kullanılmaz yazıyor sezeryan düşün sesi doktor bunu yaşayan var mı erken sezeryan sebebi mi bu
Bsrmhmd Benimde geçen kontrolde sağ böbrekte genişleme varmış çok üzüldüm yaaa ama bnm ikinci gebeliğim ve ztn sezeryan ama sezeryan olma sebebim böbrek değil ilk oğlum göbek kordonu nu sarmıştı boynuna kalbi zayıflamıştı o yüzden bu gebeliğim dede çok su icmiyormusum ondan genişleme oluyormuş senin doktorun ne dedi sebebi neymiş genişlemenin ???bu arada ben şuan 28. Hafatadayiz senin haftalarına gelince bendedemi aca ağrı olur😥
FeyzaFaruk Bsrmhmd sebebi Bebeğin baskı yapması böbreğin tam beslenememesi olabilir ayrıca taş filan da olabilirmiş İnşaAllah senin ağrın olmaz
Bsrmhmd İnşallah ya cnm ilk gebeliğim de yaptı vala safra taşıyla birlikte suandada var çok korkuyorum valla rabbim sağ salim kucağı miza almayı nasip etsin inşallah
Esra8861 Bende suan 33 haftalık hamileyim, 32 haftada öğrendim. İdrarda eritrosit değerim cıktı, bobrek genısleme si olabilir denildi ultrason da cıktı benım de. İşin kotu tarafı sol böbregım dogustan fonksiyon bozukluğu var, bebek saglam böbrege yaslanmış sanırım. Ne yapalım yapacak bişey yok.😟Gebelikten sonra duzelir dıyor lar. Benım idrarda köpürme oluyor bide buda genişleme den oluyormuş.
Esra12 Benim de sol böbrekte genişleme var çok ağrı çekiyordum 31₺3 üz ama iki gündür ağrımıyor erken doğuma sebep olmaz bence