Rwerdst öyle gerçekten nasip işi, ben özele de gittim. Evet öyle keyfî bebek hareket etsin de 5-10 dk bakalım yok ama yine de neresinde neyi olduğunu, tüm bilgilerini söylüyor anlatıyor. Zaten çok fazla ultrasonda da kalmak istemediğimden, bebeğin sağlığını öğrenelim yeterli diye düşünüyorum. 1-2 dakika bakıyor, uyuyorsa uyandırıyor hareket etsin görelim istiyorsak 😄 Benim için özelden farkı yok o yüzden devlete devam ediyorum ama çoğu kişi şaşırıyor evet böyle bi doktor devlette mı diye. Anlamıyorum zaten babaları neden almazlar, çocuğun babası yani o daha ötesi ne olabilir ne diye almazlar asla aklıma mantığıma sığmıyor 😅