Tubanurbuseberk Dikişlerim var az kaldı alınmasına nasıl alınıyor bilen varmı uyuşturuluyormu ? Acı hıssı oluyormu
Sevilayms Tubanurbuseberk Aldırmadım ama burada gördüğüm kadarıyla Doktorunuz muayene odasında speklum takıp actıktan sonra makas yardımıyla alıyormus, cok korkulacak bırsey degılmıs, anestezi verilmiyor
Hanife5728 Tubanurbuseberk doğumhanede aldılar canım 2 dakikalık bir işlem uyuşturma filen yapmadı actırdı ve makasla kesip aldı ve hiç keserken hissetmedim sadece kendimi kastım cok yok yere ondan kendi canım acıdı yoksa hiç acısız bir işlem korkmaya gerek yok