Arzukurtt0 34.haftadayım ve bir haftadır kanamam var akıntı şeklinde geliyor rengi koyu kahverengi sizce nedir doktor stres yapma diyor her defasında gönderiyor.
Melegimm_2509 Kanama asla normal kabul edilmez mutlaka bir sebebi vardır başka doktora git ne olursa olsun tek doktorla yetinme bende 26. Haftamda hafif kanama yaşamıştım rahim kısalıgı başlamış ilaç kullanmıştım