0Melek00 Zaten ilk günden kimsenin şarıl şarıl süt akmıyor göğsünden. Hatta doktorlar bile bir damla doyuruyor demişlerdi. Benim ilk 3 gün yıkanmama izin vermemişlerdi eve geldiğim gibi duşa girdim. O sıcak suyun etkisiyle duşta başlamıştı kendi kendine akmaya. Daha sonra defalarca sağmama rağmen o süt sürekli çoğaldı yani. Bunu da hamileyken 2 günde bir damacana su bitirmeme bağlıyorum. Hamileyken alınan bütün vitaminler emzirme dönemi için stok oluyor diyorlar ya. Hatta bazı insanlar emzirme dönemi çok süt içse bile sütü çoğalmıyor, onu da buna bağlıyor bazı makaleler