36+5 haftalığım lavaboya gittim tam çıkarken peceteye bildiğiniz kırmızı kan geldi çok korkuyorum ne yapacağımı bilmiyorum doğum mu olcak gitmeli miyim hemen doktora sancı falan hiçbir şeyim yok lütfen yardımcı olur musunuz hemen buraya yazmak istedim ya çok aşırı panik oldum Şuan 😞😞😞