Dilaracansuoz Arkadaşlar selam, ben Dilara 🖐🏼 Hamilelikten önce 83 kiloydum 19+4 gebeyim şuan 86.300 kilom. Neredeyse hiç bir şey yemiyorum bir sabah kahvaltısı bir akşam yemeği yiyorum. Normal mi? Benim gibi iştahsız olan var mı? Sorun yaratır mı?
kuzeycikkk Dilaracansuoz zaten 3 buçuk kiloya yakın almışsınız ki bu aylarda doktorlar almanızdan yana değil haftasıyla uyumluysa bir sıkıntı yoktur merak etmeyin 20+4 üm daha 1 kilo bile almadım aksine 3 kilo verdim iştahsızlıktan değil ama sağlıklı beslenmekten ve spor yapmaktan ve bebeğim 430 gram boyuda 21 cm bir hafta önden gidiyormus
Sahnedekimadam Gün içinde alman gereken tüm vitaminleri alıyorsan sorun yok bende öğlen falan yemek yiyemiyorum anca meyve vs .. kan değerlerin nasıl demir vitaminlerin vs
Dilaracansuoz Sahnedekimadam almam gereken tüm vitaminleri alıyorum çocuğund ırunu iyi ve 1 hafta önde gidiyor
Dilaracansuoz kuzeycikkk ay maşallah çok sevindim benimki de 1 hafta önde öğreniyor içim rahatladı sağolun