Nnanaa Selemeknr defa life manolya hanımdan herkes çok memnundu. Ben arif hocadaydım ama kimle konuşsam olumsuz bir şey demiyorlardı onun için.
gzm25 Selemeknr livde eda hanım var o normal doğum yanlısı fakat hiç muayene olmadım hakkında iyi şeyler duyduğum bi doktor
Esraggbkn Ebru1995 Ebru1995 bence siz neyi isterseniz onu destekleyen bir doktor, herşeyim çok şükür normal gitmesine rağmen sezeryan istedim neden vs diye hiç sorgulamadı nasıl istiyorsan öyle olsun dedi ☺️
gzm25 Ebru1995 doğrudur dediğim gibi hiç muayene olmadım bilemiyorum ne kadar şuan doğum ücreti eda hanımın