Birkaç ay önce arkadaşimin tanıdığı orda dogum yaptı üçüncü sezaryani 10 bine olmuş. Bende Aslıhan hanıma gidiyorum ama bu gidişle dogumu devlette yapicam gibi fiyatlar için bende aramıştım telefonda bilgi vermiyoruz dediler haftaya perşembe gidicem gidince bi sorayım