guzel_anne123 benim bebeğimde 8 buçuk aylık az önce o şekilde kustu randevu aldım hemen sabah goturucem doktora. Bir kere daha olmuştu götürmüştüm normal değil demişti doktor ilaçla falan atlatmistik çok şükür. sizde bian önce götürün fışkırır tarzda kusma asla normal değil herşey olabilir bende taktım kafaya doktora gidene kadar içim asla rahat değil