Tugce1506 Merveya kaçıncı haftada oldunuz acaba bi şikayetiniz var mıydı? Biz 35+1 deyiz daha olmadık
femme Merveya 24. Haftada hafif lekelenme yüzünden o deneyimi yaşadım. Açılmam yok çok şükür de . Ay ne zorrr o ://// ben korktum. Doktor çok kabaydi sanirim o yüzden
Binnur-cam Merveya evet evet kesinlikle ne kadar rahat bırakırsan kendini okadar az acıyo ben 2 kere oldum 37+6 2 3 cm açıklık var bekliyoruz bakalım
Merveya Binnur-cam benim inanılmaz pelvik ağrım var adet sancısı gbi de ağrım vardı o yüzden gittim. Nst de sancı çıkmadı anlayamadım ama sancı geliyor
Caglakryl Binnur-cam bende 37+2 de oldum ama doktorum sadece çatın normal doğuma uygun dedi bir açıklık olsaydı söylerdi heralde dimi onun için farklı bir şey yapılmıyor
Binnur-cam Merveya benimde kasılmam oldu sık sık çişim geldi korktum bende gittim sancı vs hiç birşey yok ozaman baktık açıklık var ..
Binnur-cam Caglakryl söylerdi açılman olsaydı canım beni uyardı çünkü gece acil falan gelirsen 2 3 cm açıklık var derlerse o vardı zaten diyip suyun gelmediyse eve git sancını bekle yatırmasınlar dedi
Merveya Binnur-cam doğum değil dedi ama doğumun yakın dedi anlamadım ben de salı günü gel doktoruna muayene ol yatışını verebilir dedi