Elisamuco1 Merahaba kızlar sorum olacaktı ben bebegime kavuştum allah şükür sağlıkla kucağım aldım ama bir sorum olacaktı aldıgınız yardım falan var mı hiç süt parası vs falan
050218Ybmety Elisamuco1 süt parası aldım ekstra belediyeden kutu geldi onun haricinde hiç bir yardım görmedim
050218Ybmety Elisamuco1 herkesin farklı oluyor bana hastane çıkışı biberon emzik krem bez falan gelmişti belediyeye gidip başvurun
Cayvarmiya Elisamuco1 çocuk yardımı için kaymakamlığa gitmen gerekiyor doğum yaptın mı yaptıysan emzirme yardımı için doğum yaptığın yerin senin adına başvurmuş olması gerekir e devletten ödemeler kısmından kontrol edebilirsin işgörememezlik ödemesi yaz çıkacaktır