Sen5155 ben 37. Haftaya kadar çalışacağım ondan sonra 16 hafta iznimi kullanmaya başlayacağım. Bu günleri düşünerek kullanmadığım yıllık izinlerim vardı geçen sene ve bu senenin izinleri 2 ay kadar ediyor sonra da onları kullanırım bebek de bi 5-5buçuk aylık olur heralde hafif hafif ek gıdaya başlarken ben de işe başlarım sonra da süt izinlerini kullanırım bakalım şimdilik düşüncem böyle. Hatta bugün 32+1deyim çalışabilir raporu alacağım aslında izne zihnen ve bedenen o kadar ihtiyacım var ki ama bu 5 haftayı sonradan bebişim için kullanacağımdan sabrediyorum