37+4 haftalığım. Suyum geliyor azar azar. 1 haftaya sezaryen ola bilirim, lakin bebeğin kilosu 2500 civari. Hafta için normalmi? Doktor bir tık az dedi. Hamileliğe 64le başladım, şu an 84 kiloyum. Ne kadar yesem de bebeğe gitmiyor gibi hiss ediyorum. 2500le doğarsa zayıf mı olur??