Ummsuheyb Merhaba kızlar, 32 haftaya girdim, hamileliğin başından beri halsizim vitaminlerimide kullanıyorum ama devam ediyor, kendimi ne zaman enerjik hissedeceğim? :(
Mv00 Ummsuheyb ben 20.haftamdan 25e kadar iyiydim son iki üç haftadır yine gün içinde halsizlik geliyo. Demir ilacı vitamin falan onlarla iyi oluyorum sanki
Tubaeyvzz Ummsuheyb ben 3 ay halsizdim sonra birden kayboldu aşırı enerjik oldum ama 1 haftadır yine çok halsiz hissetmeye başladım 6 aylık olduk bu arada sanırım kalan 3 ayda böyle geçicek 😏