Htcdgrl Kızlar 19+2 deyiz bugün kasıklarımda hafif hafif ağrı hissediyorum regl ağrısı gibi ama cok daha hafif endiselenmeli miyim doktora görünmeli miyim yokse bu haftalarda normal mi bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Minesmz Bebek büyüdüğü için yavaşça genisliyoruz cnm bende şuan 15 haftaligim bendede ufaktan başladı bunlar normal diye biliyorum tabi daha tecrübeliler varsa onlardan da yorum alalım🥰🥰🥰