gulsumd1 Kızlar selam 27+2 deyim bugün buraya yazıyorsunuz bebek çok hareketli çıkacak gibi falan diye ben sadece oturduğumda ve yattığımda hissediyorum normal mi bu sizin de böyle mi yani o kadar çok hareketli değil galiba benim bebeğim
momyseker gulsumd1 zaten biz ayaktayken ve hareket halindeyken plasentanın içindeki amniyon sıvısıda sallandığı için bebeklerde o sallanma hissiyle uyurlarmış. Ama oturduğumuzda ve özellikle uzandığımızda o sıvı durulduğu için onlarda uyanırlarmış. Zaten günün %90 vaktini uyuyarak geçirirlermiş. O yüzden yattığınızda hissetmeniz normal bence. 😊
gulsumd1 momyseker bunu bende okumuştum ama burda yazıyorlar çok hareketli falan diye bende acaba bizde mi bi sıkıntı mı var diye düşündüm 🫣 içimi rahatlattınız 😇
gulsumd1 Zeyneparsln bende otururken hissediyorum ama kendim hareket ederken hareketlerini çok nadir hissediyorum acaba bu normal mi değil mi tam anlayamadım
Sen5155 gulsumd1 o zaman bir sıkıntı yoktur üzülme hiç 🥰 benim de öyle yatmaktan yatmaya hareket hissediyorum
gulsumd1 Sen5155 korktum bi anormallik mi var diye 🥹 bazen geceleri uyanıyorum hareket edene kadar geri uykuya dalamıyorum 🥹 böyle söylemeniz ferahlattı beni😍
33begum gulsumd1 bebekten bebeğe değişir benimde bazen çok hareketli bazen hiç hissetmiyorum 26 hafta