Semaazz 6 tane 5li hastane çıkışı, 4 tane yenidoğan altlı üstlü takım aldım geri kalanını 3-6 ay 6-9 ay şeklinde takım aldım bebekler çabuk büyüyor bu yüzden yenidoğan takımlarının yeterli olacağını düşünüyorum zıbınlarına gelince 3 tane yenidoğan zıbını aldım çoğunluk olarak 3-6 ay zıbın aldım yenidoğanla arasında 1-2 parmak fark vardı sorun olmaz diye düşündüm