Benim ilk 3 ayım bitmicekmiş gibi geldi bulantı kusma insanların koktuğunu düşünmem dışarıdaki yemek kokuları falan mahfetmişti beni ama 4 aya girişte hepsi sonlandı çok şükür şuan 35+6 yız ayaklarım ve ellerim şişti ve ayaklarımla ağrıyor uykusuz kalıyorum çoğu gece oda doğumdan sonra uykusuzluğa alışma süreci gibi görüyorum 😂