Caciinnn Anlamazlar ama anlamasınlar da bunun acısını da Rabbim yaşatmasın.
Ben düşüğümü sokak ortasında yapacaktım az daha ki o gün kalp atışı için gitmiştim hastaneye duymadan duyamadan gitti benden o sancı o mide bulantısı herkeste bir olmazmış düşük belirtileri ama acı her dilde acı.
Bir gün Kayınvalidelerden sıra gelirse bizim de acımızı anlarlar düşünceli yazarlar umarım.