ms_annisko_ bende yarın gidicem çok heycanlıyım 16 hatta yarın dahil 17 gün olcak geciktim. İdrar testlerim negatif, şans bu ya yarın adet olurum ahahaha ama bahane olur hormon testlermi yaptırıcam eğer negatifse. İlk defa yaptırıcam hormon testi bide ovülasyon testi alıcam ilk defa hadi hayırlısı