selencinaar
Selam kızlar ikinci kez hamileyim ve bebeğim daha bir aylık , ilk doğumumu medipol mega da yaptım baya memnun kaldım yalnız doktorum inanılmaz derecede ilgili biri değil beni asla rahatlatmaya çalışmadı hiç hep muayeneye gittiğimde bebek bu kadar oldu şu ilaçları kullan vs falan dedi. Ben oraya giden ve doktorundan çok aşırı memnun kalanlardan küçük bi yardım istiyorum