Ilaydaerd toplu paketlerden alıyorum ben 12 adet oluyor içinde. Biri sarı biri pembe. İkisini de kullandım ama sarı olanın paketi biraz daha kağıt gibi diğer pembe olan naylon. Sarıyı kullanıyorum. Memnunum hemde fiyat olarakta diğerlerine göre uygun, inanılmaz bir hızla tükeniyor fark edemiyorsunuz bile 😂 ve paketten çekerken tek tek çıkıyor uni baby den bi tane çıkarana kadar 10 tane geliyordu ziyan oluyordu hep tıkıştırmak zorunda kalıyordum