yesim_cakmakli9 Kızlar kararsız kaldık kızım olacak isim olarak Güneş mi umay mı ? yorumlarınızı bekliyorum
Shdskr yesim_cakmakli9 Umay çok var artık. İdeolojik olarak Turancı değilseniz Umay isminin size katacağı bbir şey olmayabilir.. GÜNEŞ güzel bir isim :)
yesim_cakmakli9 Sahnedekimadam Demi :) harika olurdu teşekkürler 🩷🥰 Eşim çok kararsız sunduğum hiç bir ismi beğenmiyor nasıl çözeceğiz. bu durumu bilemiyorum 22 haftalığız ismine karar veremedik
Sahnedekimadam yesim_cakmakli9 Bende öyle malesef bir ara bende güneş dedim ama soyadımızla olmuyor :) Adel Ela olarak düşünüyoruz değişmezse
Kubra-ayhan Güneş bence :) cevremde tanıdıgım bütün umay isimli bebekler kolik ve yaramazdı tabi Allah bilir söylemek istedim ☺️
yesim_cakmakli9 Kubra-ayhan en korktuğum şey sanırım allah sabırlar versin kolik annelerine cidden çok zor. Cevap için de teşekkürler