Cuma sabah gün verilmişti gittim heyecan korku içinde 40+3 olmuştum saat 9 gibi ameliyathaneye alındım peş peşe 3 acil sezaryen geldi ameliyathanede bekledim tabi stres içinde içeri alındığımda saat 12 olmuştu spinal uygulandı biraz korktum ama acısı yok daha sonra rahatladım beni yavaşça yatırdılar etkisi hemen başlıyor gazlı bezle temizlemeye başladılar bu arada yukarıdaki ışıklardan göbeğimin yansımasını ne yaptıklarını görüyorum o an çok gerilmiştim kestiklerini farkediyorum ama sıfır acı bebeğim çıkarken çok tuhaf hissetttim aşırı bi baskı oldu sonrasında her şey çok rahat ve güzeldi bebeğimin sesini duydum temas ettik devlet hastanesinde gerçekleşti doğumum odaya geçtiğimde sütüm geldi bebeğimi emzirdim bir kaç saat sonra ayağa kaldırıldım yürütüldüm evet ilk yürüyüş çok zordu ama buna değer şuan evimdeyim tek sorunum göğüs uçlarımın yara olması onun içinde tavsiyenize ihtiyacım var bebeğim emerken çok canım yanıyor