16 haftalıkken aminoyosentez sıvı verdim orda erkek dediler pipisini gördüm 20 haftalık Ken başka doktora ayrıntılı ultrason girdim doktor üç çizgi var kız dedi kesin değil dedi iki hafta sonra gel dedi 23 haftalık Ken kendi doktoruma gittim erkek dedi tesislerine mi üç çizgi görmüş dedi o günde pipisini gördüm şimdi beklemedeyim biraz daha geçsin . Kesinleşmesi için tekrar doktora gidicem 10 yaşında kızım var cinsiyet partisi istiyor sırf onun için öğrenmek istiyorum bakalım . Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻