aysegul_46 günde 3 kere gaviscon kullanıyordum yine de fayda etmiyordu. Gebelik şekeri çıkınca diyete başladım 1 haftadır. Hiç ilaç bile kullanmıyorum artık o kadar rahatladım ki normalde de gastrit ve reflü var tatlı ve karbonhidrat gidince mide kendine geldi 😄